.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این بار فرمانداران 6 شهر دیگر استان ؛
" موج سوم " تغییرات و جابجایی مدیران در مازندران !
شمال نیوز: اگر جابجایی فرمانداران میاندرود و نکا که موجب انتصاب رجبی در فرمانداری نکا ، زارعی در فرمانداری میاندرود و آزادی کناری به سمت مدیرکل روستایی استانداری شد را موج اول تغییرات بدانیم ، برکناری البرزی و انتصاب نورزاد در فرمانداری بهشهر ، جابجایی حسینی نزاد ، واحدی ، صمدیان ...

شمال نیوز: طی روزها و هفته های گذشته تغییرات گسترده ای را در دو مرحله زمانی در سطح فرمانداری ها و برخی ادرات کل ستادی استانداری مازندران شاهد بودیم و این در حالی است که گفته می شود موج سوم تغییرات نیز در راه است .

اگر جابجایی فرمانداران میاندرود و نکا که موجب انتصاب رجبی در فرمانداری نکا ، زارعی در فرمانداری میاندرود و آزادی کناری به سمت مدیرکل روستایی استانداری شد را موج اول تغییرات بدانیم ، برکناری البرزی و انتصاب نورزاد در فرمانداری بهشهر ، جابجایی حسینی نزاد ، واحدی ، صمدیان و مشایخی را در اداره کل سیاسی استانداری و فرمانداری های ساری ، نور و محمودآباد را می توان موج دوم این تغییرات در استان مازندران دانست .

این تغییرات در شرایطی اتفاق افتاد که خبر تغییرات و جابجایی های مذکور، ماه گذشته بر روی خروجی برخی سایتهای استان قرار گرفت اما با کمال تعجب از سوی استانداری مازندران شدیدا تکذیب شد ! اما وقوع این تغییرات و جابجایی ها نشان داد گمانه زنی رسانه های استان هیچگاه دور از ذهن نیست و رویدادهای سیاسی از چشم رسانه ها دور نخواهد ماند و همواره رصد خواهد شد.

از سویی اتگار روند تغییرات در ماههای پایانی دولت دهم قرار نیست پایان یابد و باید خیلی زود شاهد موج سوم این نغییرات باشیم .

شنیده ها حاکی است تغییریا جابجایی در فرمانداری های قائم شهر ، جویبار ، و چالوس و چند پست مدیریتی دیگردر دستور کار مدیران ارشد استان قرار دارد .

گفته می شود میرقدیر رضایی که اکنون فرمانداری چالوس را اداره می کند به بابل رفته و از مهدوی فرماندار فعلی بابل در بابلسر استفاده خواهد شد . البته " انتظاریان " معاون فرماندار این شهرستان دیگر گزینه برای جایگزینی نادری است .

همچنین به گفته یکی از نمایندگان مجلس، از احتمال ادامه مدیریت محمد رضا نادری دریکی از پست های مدیریتی صدا و سیما خبر داده است . به نظر می رسد نادری دیگر تمایلی برای ادامه فعالیت در وزارت کشور نداشته و قصد دارد به سازمان اصلی خود رجوع کند .

برای فرمانداری شهرستان جدیدالتاسیس سیمرغ ( کیاکلا ) نیز چند گزینه مطرح هستند . پیرفلک فرماندار فعلی قائم شهر که خود بومی این شهرستان است ، اصغری بخشدار فعلی کیاکلا و کمال رستمعلی مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری از گزینه های تصدی سمت اولین فرماندار این شهرستان می باشند .

در قائم شهر نیز " نیک نژاد " جایگزین فرماندار فعلی شده و جای خود درفرمانداری  جویبار را به معاون خود دراین فرمانداری خواهد داد .

محمد مهدی محمدی مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری مازندران نیز به فرمانداری آمل رفته و از اکبرزاده به عنوان فرماندار بعدی چالوس نام برده می شود .

به نظر می رسد اگر چه تغییر و جابجایی فرمانداران چند شهرستان محدود با توجه به ضرورت و صلاحدید امری شایسته طبیعی بوده و حتی قابل تقدیر است اما تغییرات و جابجایی های گسترده و موجی دیگر که این روزها شنیده می شود ، آنهم در ماههای پایانی دولت شایسته نیست و مدیران ارشد استان باید هر چه زودترو از این پس به این تغییرات و جابجائی ها پایان دهند تا سیتسم اداری استان به آرامش و ثبات برسد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عباس 29 دي 1391
لطفاً ریس آموزش پرورش بهشهر را هم فرماندار کنید بنده خدا خیلی باورش شده که رییس خوبی هست
حسين 30 دي 1391
خواهشا از آقاي محمدي استفاده نشود تازه استانداري از شر اين آقا راحت شد لطفا مردم عزيز آمل را گرفتار نكنيد
نا شناس 30 دي 1391
فرماندار ساری نیروی کارکشته وقوی بمانند میرقدیررضایی میخواست ...منتظریم
سید هادی 30 دي 1391
چه می کنن مسولین این کشور مثلا ژاپن اسلامی با این همه انتصابات تو رو خدا حال میکنین هر سه ماه سه ماه مدیریت ها آبدیت میشه...چطوری جزو کشورهای پیشرفته نشیم ما با این همه اقتدار و مدیریت ها
لاري 30 دي 1391
تنها گزينه مناسب براي مركز استان مير قدير رضايي بوده ولي بنده خدا اهل زدوبند نبود تازه پدرش هم كارگاه شن وماسه نداشت
نا شناس 30 دي 1391
طاهايي اون موقعي كه اوايل اومده بود به خواب زمستاني رفت ه بود و دست به سياه و سفيد نزد ولي حالا از خواب پا شده داره همه رو عوض مي كنه !!!
گمنام 30 دي 1391
دوای درد ساری حاج علی طالبی
نا شناس 30 دي 1391
خواهش میکنم دکتر میکانیکی بی کفایت را از دانشگاه علوم پزشکی بابل بردارید
تقوی 30 دي 1391
آقا توره بخدا بگید که نادری فرماندار بابلسر کی جابجا میشه
سوادکوهی 30 دي 1391
اقا این فرماندار بی کفایت سوادکوه کی عوض میشه تا مردم نفس راحت بکشند
منصور صافي زاده 30 دي 1391
اينكه مسند قدرت در فرمانداري چالوس جاي خود را به فرماندار آمل خواهد داد شكي نيست اما جهت اطلاع در موج سوم تغييرات حدود 7 تا 8 تن در بخشداري ها همانند بخشدار مركزي نوشهر، عباس آباد، مرزن آباد، كلاردشت ، بابل، آمل .. نيز دچار تغييرات خواهد شد
نا شناس 30 دي 1391
خدا بداد قائم شهر برسه ،نیک نژاد مغرور را باید تحمل کنند بخشدار بود به سایه اش میگفت دنبالم نیاد ،یعنی مازندران قطعی رجاله، مشکلی نیست همین چند ماهه میگذره تا چشم بهم بزنی .
برگزیده 30 دي 1391
کسانی که خلاف قانون وشرع اسلام کاری انجام داده اند،مسلما از رفتن افراد صالح وخدوم خوشحال وسرمست اند.اما اثبات خیروشر بودن افراد نه درگفتار که در عمل است و راه رسیدن بدان نیز آسان ، که میزان عمل در سوالی ساده از مجموعه ی همکار یک مدیر است . پس برای بررسی وضعیت آقای محمدی از فرمانداران ، بخشداران و نیروی همکار ایشان در استانداری باید پرسید که ایشان چگونه بوده و رفتار کرده است؟
ابوذر 30 دي 1391
خدایا یکی به داد سوادکوه برسد تا فرماندارش عوض بشه
نا شناس 30 دي 1391
مگه پیر فلک ضعیف که دارند عوضش میکنند چرا مگه موش آزمایشگاهی شده مازندران بخدا مردم ضرر میکنند از آقای تقوی مدیرکل حوزه استاندار عاجزانه درخواست میکنیم که این اتفاق نیافته
نا شناس 30 دي 1391
ای کاش میرقدیر معاون سیاسی بود و با تجربه ها را برای مسند فرمانداری ها انتخاب میکرد. وام دار کسی هم نبود
محمد 30 دي 1391
آقای استاندار نامه 53 نهج البلاغه حضرت علی ع به مالک اشتر را حتماً مطالعه بفرمایند .بیانات حضرت در این نامه کیمیای گمشده نظام مدیریت در مازتدران هست.
نا شناس 1 بهمن 1391
اقای استاندار مشکل استان 10درصد فرمانداران بودند مشکل عمده مدیران ضعیف ادارات کل و شهرستانها هستند که الفبای مدیریت را نمی دانند و خود فرمانداران هم از این موضوع شاکی هستند .
نا شناس 1 بهمن 1391
سلام بخدا قسم اقای محمدی رامن می شناسم سالها با ایشان اشنایی دارم قلم ایشان فوق العاده می باشدسوادومدرک شان زبان زدعام وخاص می باشدازهمه مدمهمتر ادب ومعرفت ایشان ه برای فرماندارخیلی وخوب افرادهای که نام برده شد همه شاگرداشان می باشدحتی صلاحیت رادارداگراستاندار این کاررابکند بخداعاقیت به خیرخواهدشد چراایشان یک خانواده بیسارمذ هبی می باشد که بزرکترین فاکتور یک مدیرمی باشد که نامبرده دارد انشا استاندار عزیز این کارراخواهدکرد
نا شناس 1 بهمن 1391
یا طاهایی قولهایی به بالایی هاداده یابه آخرخط رسیده وانتحاری عمل می کنه یاپیری سبب تغییردرک واقعی ازمحیط اطرافش شده البته مورداول وسوم باهم ،هم مطرحه
نا شناس 1 بهمن 1391
آقای محمدی را برکنارکردید دستتان درد نکند
نیروهای زیردستشان به میمنت برکناریش بهم تبریک می گفتن و شیرینی پخش می کردند
ناشناس 1 بهمن 1391
یکی از گزینه هایی که باید عزل شود فرماندار سوادکوه است
نا شناس 1 بهمن 1391
نبک نژاد برای مردم جویبار نعمت بود بذارید همانحا باشه. ولی بیاد قائم شهر چون پدرش تو نساجی مسندی داشت حتما مشکلات را حل خواهد کرد مثل اکبری
نا شناس 30 دي 1391
ما که در استانداری شیرینی ندیدیم ،شاید در استان دیگری بود ،خلاف به عرض رسانده اند.درضمن در کدامین زمان هنوز چندروز از سوگواری شیعیان نگذشته در استانداری رسم بوده که شیرینی بخش کرده وشادی کنند؟
حمید 2 بهمن 1391
کساانی که بر اثر بی اخلاقی توسط استاد اخلاق مورد غضب قرار گرفتند حتما بر اثر این جابجایی خوشحال می شود اما آنان که ناراحتند به گستردگی قلب های پاک یک استان می باشند چون استان مازندران در مدت مدیریت ایشان (آقای محمدی )بر اداره کل سیاسی و انتخابات ،تقوای سیاسی،اخلاق سیاسی،و مهمتر از همه معرفت در کارهای سیاسی را به همه مدیران استانی آموخته است به ویژه سلامت و پاکدستی را که اولین خسیسه یک مدیر در حکومت اسلامی می باشدایشان در استان ترویج کرده است
نا شناس 2 بهمن 1391
اگر منظور ازنیروهای زیر دست آقای محمدی ،افرادمعلوم الحالی که به علت تخلفات عرفی -اخلاقی واداری اخراج شده اند باشد ،اگر این کار را نمی کردند جای تعجب داشت
نا شناس 2 بهمن 1391
چرا به خاطر خصومت های شخصی اذهان عمومی را دچار تشویش میکنید؟
من خودم این چند سال اخیر زیر دست آقای محمدی کار کردم و درست خدمت کردن را از ایشان یادگرفتم. از رفتن ایشان کسی شاد نشد که بخواهد شیرینی پخش کند که چرا هر آمدنی رفتنی هم دارد کسی که از جان و دل برای استان و مردم خود بی منت کار میکند هر جای این مرزو بوم باشد مفید خواهد بود وبرای آقای محمدی آرزوی طول عمر با برکت و با عزت و توام با موفقیت را داریم
نا شناس 1 بهمن 1391
اقا خدا از دهنت بشونه بزارین نیک نژاد همون جویبار بمونه . نعمت اگه اینه قائم شهریا نعمت نمی خوان. راستی ویلا سازیش تموم شد؟
حسین 2 بهمن 1391
سلام
پیر فلک بودنش با نبودنش هیچ فرقی نداره
تکلیف مگان چی میشه؟
بنده تازه داره لذت میبره از ماشین سواری
درضمن شهر سیمرغ تا چند وقته دیگه استان میشه!!!!!!!
باحضور فرماندار جدید (اصغری) الحق که کاردانه!!!!!!!هههههههههه
دستش هیچی بر نمیاد
بنده خدا تو کیاکلا هر کس بمیره از کفن تا دفن حضور داره
فکر کرد کار کردن یعنی تو مراسمات شرکت کردن
نا شناس 4 بهمن 1391
آقا ول کنید این مگان رو /
شهرستاه ساری ، میانردود وجویبارونکا هم دارند.فقط بچسبید به قائمشهر وآنهم شهردار جوان وبودن اقبالش
علیرضا 6 بهمن 1391
جداوخدا وکیلی فکر میکنید مثلا حسن بیاد یا حسین بره فرقی هم میکنه !!!!!!!!!!!!خیلی دلتون خوشه!!!!!!!!به همه که اومدن تبریک میگم واونهایی که رفتن خسته نباشید!!!!!!با این انتصابها شش ماه دیگه مازندران میشه اروپا وشاید هم ژاپن خدا رو چی دیدی!!!!خیلی خوش شانسیم که اهل مازندرانیم .
نا شناس 26 بهمن 1391
آقای استاندار بیا یه گردو خاکی بکن میرقدیر بشه معاون سیاسی ،چی میشه ؟البته باید توجه داشته باشید تا پایان وقت اداری 91/11/30 بر اساس ابلاغیه وزارت کشور هرگونه جابجائی ممنوع شده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.532 seconds.